Feeds:
Wpisy
Komentarze

NOWY BLOG!!!

NOWY BLOG POD NOWYM ADRESEM !!!

www.malgorzatawielickablog.pl

No i jest !

Nowy adres,nowy blog 😉 I teraz już nie padnie !!!!!
Oczywiscie sama znowu nie dałabym rady gdyby nie pomoc fajnych ludzi 😉 Juz widze mine Moniki jak to czyta 😀 Tak,tak Monia pewnie że bym dała rade Ty wiesz najlepiej 😉
To Madzia połaczyła mi wszystko w całośc i teraz moge sie cieszyc i upiekszac nowego bloga na którego serdecznie zapraszam 😉 –Fotografia Dziecięca-Małgorzata Wielicka
Madzia wielkie dzięki 😉

Gosia i Monia wam tez dziękuje 😉 Już Wy wiecie za co 😉

Zaproszenie

Niestety moja radośc z nowego bloga nie trwała długo 😦 Padło wszystko nie z mojej winy na szczescie. A moze i z mojej bo zaufałam nieodpowiedniej firmie? ech… duzo można by było pisac ale nie ma co płakac tylko robic nowego i tak własnie robie 😉

Na szczescie stary jeszcze istnieje i moge tu cos zawsze napisac 😉

Chciałabym zaprosic na wystawe zdjec pt. „Dzieci dzieciom” organizowaną przez fundacje Dla dobra dziecka. Moich kilka zdjec tez tam bedzie 😉
Wszystkie szczegóły na zaproszeniu 🙂

Pozdrawiam i wkrótce znowu zaprosze was na nowego bloga 🙂

Witajcie :)

Chciałabym zaprosic wszystkich na mój nowy blog i tam już nowy post 🙂 I obiecuje ze nie bede go zaniedbywała 🙂 🙂 🙂

Duze uściski dla Moniki za poswięcony mi czas i pomoc w stworzeniu bloga 🙂 Bez niej napewno bym nie dała rady 😉

Monia jeszcze raz wieeeeeeeeelkie dzięki 😉 Taka koleżanka to skarb 😉

Fundacja dla dobra dziecka wyprodukowała kalendarz na rok 2010. Zebrane pieniądze ze sprzedazy zasilą konto fundacji i pomogą tym którzy tej pomocy potrzebują.
W kalendarzu znajdziecie zdjecia dzieci w tym kilka fotografi mojego autorstwa.
Więcej informacji http://www.fashiondoctors.pl/nowe.php?kat=329&art=1348

Tradycyjnie jak co roku
sypią się życzenia wokół,
większość życzy świąt obfitych
i prezentów znakomitych,
a ja życzę, moi mili,
byście święta te spędzili
tak jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu
idąc na spacer gdzieś do lasu,
może w gronie swoich bliskich
jedząc karpia z jednej miski,
może gdzieś tam w ciepłym kraju
czując się jak Adam w raju,
może lepiąc gdzieś bałwana,
jeśli dużo śniegu napada 🙂

Magda

Zabrakło mi czasu na bloga ale obiecuje to nadrobic 🙂
Z Madzia i jej rodzicami spotkałam sie jeszcze jesienią,dopisała nam pogoda,świeciło słonce wiec wybraliśmy sie na zdjecia w plenerze 🙂 Potem była zabawa w studiu ale to pokaze następnym razem 😉